فروشگاهايستگاه آگهيفروشندگانتبلیغات اینترنتیخرید شارژ سیم کارتتبادل لینکدرباره ماتماس با ما
بازاریابی و تجارت اصولی در اینترنت بازاریابی و تجارت اصولی در اینترنت

محصولات دلخواه خود را فقط از ما خریداری کنید.


 
نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰ 10312
قیمت: 395,000 ریال
نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰


نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰

نرم افزار اندیکاتور چیست؟

امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت راهنمای دلفی اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.

ویژگی های نرم افزار دفتر اندیکاتور:

سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته

ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار:

امکان تعریف کاربر نامحدود برای استفاده
پشتیان گیری از اطلاعات
مشخص کردن کاربر ثبت کننده نامه
جستجوی سریع نامه ها
افزایش سرعت نرم افزار

موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی:

با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور راهنمای دلفی به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…

شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.

مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …

بایگانی دفتر وکالت:
بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …

استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا ۲۴ ساعت دریافت نمایید.

فرمت فایل: exe

سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

محصول
نرم افزار دفتر اندیکاتور – نسخه ۲.۰.۰
تاریخ ثبت
1395/4/7
تاریخ به روز رسانی
1395/11/9
قیمت
395,000 ریال
فروشنده

سفارش محصول                سوال از فروشنده




اشتراک گذاری این مطلب در لینکدین  اشتراک گذاری این مطلب در فیس بوک  اشتراک گذاری این مطلب در تویتر  اشتراک گذاری این مطلب در کلوب  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل بوک مارک  اشتراک گذاری این مطلب در یاهو  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل پلاس وان  ارسال این مطلب به ایمیل دوستان  محبوب کن - فیس نما

 

©1395 masbishop.ir  

بازدید: 152,475

Version11

Designer